Skip to main content

❤Weer Online❤Again Online

DUTCH:
Hola allemaal, ik ben weer terug op deze blog en nee ik ga niet 2 bloggen runnen. Nailsbysan.nl blijft bestaan en zal gewoon gaan over nagels beauty en meer. Op deze blog wil ik wat anders gaan doen, namelijk meer persoonlijke verhalen. Het wordt een klets blog eentje waar je gekke verhalen kunt lezen. Wat ik weer mee heb gemaakt.
Ik ga niet elke dag hierop schrijven maar ik zal proberen elke week iets nieuws online te plaatsen.

Ik wilde eigenlijk in het engels gaan bloggen en dat ga ik dus ook doen. Dus ik ga nu over in het engels!

ENGLISH:
Hola everybody! I'm back in English and on this blog I will write about everything. Nailsbysan.nl is my dutch blog and I'm not stop there. On this blog I will write about funny thing in my life. So follow this blog iff you want laugh. And I'm not going write everyday a new post (thats too much for me)

So have a nice day and I will see you soon!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Comments